Medlem av
telekjeden logo

Vi hjelper deg!

supportVi i Eneri Telefoni AS legger stor vekt på at du som kunde skal være fornøyd. Det betyr at vi skal være tilgjengelig, enten på på kontoret, tlf eller mail. Du skal være trygg på at du alltid kan få tak i oss når du behøver hjelp.

Vi anbefaler våre faste kunder å opprette en serviceavtale som sikrer den best mulige service til en lavere kostnad. Løse timer koster som regel mer. En supportavtale kan omfatte både drift, driftsstøtte, vaktordning, "brannslukking" og forebyggende sikkerhetstiltak. En slik avtale sørger for et tettere samarbeid mellom oss som leverandør og deg som kunde. Dette tror vi tjener begge parter.

Vårt driftsenter består av kompetente personer som håndterer feilmeldinger, support og bestilling av utstyr.

For å unngå unødvendige utgifter på enkle supporthenvendelser anbefaler vi at kunder uten serviceavtale først tar en titt i manualen til produktet det gjelder. De fleste finner du her.

Kontaktskjema Support